fredag 1 augusti 2014

Månadssamanfattning - Juli

Ok, så här kommer den första månadssamanfattningen som jag någonsin har gjort (^_^)

Lästa böcker: 9 (eller 8 och 1/2)
Språk/Svenska: 9
Språk/Engelska: 0

Antal;
Köpta: 2
Lånade: 3
Fått (present): 4

Antal tegelstenar (över 500 sidor): 1
Antal böcker (under 200 sidor): 2

Antal sidor: 2 497 (då räknade jag inte med de återstående sidorna i boken som jag bara hade läst till hälften i)

Bästa boken: Legend
Sämsta: (Tycker inte att någon var dålig xD)

Så ok, här kommer de 9 böcker som jag läst under juli månad:

Diabolo, ger igen - Gabi Adam
Fullblod / Glorys rival - Joanna Campbell
Själlös - Gail Carriger
Adoption: Den stora Återresan - Mary Juusela
Den yngste tempelriddaren / Graalens väktare - Michael P. Spradlin
Den yngste tempelriddaren / Katarernas fästning - Michael P. Spradlin
Divergent - Veronica Roth

Kommentar: Jag har väll inte hunnit läsa så mycket som jag hade hoppas på men nu har jag ju faktiskt kommit igång lite med läsningen så nu under augusti hoppas jag att läsningen går lite bättre (^_^)




                                                                   Jenne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar