måndag 31 mars 2014

Böcker 2014

Ja jag var inne lite på goodreads och tittade lite bland de böcker som kommer ut nu 2014 och direkt hittade jag en som jag känner att jag bara måste läsa, sedan så såg jag förut att Mimmi skrev om en bok (som jag bara måste läsa också). Ni kan ju se dem här på bilderna under.
  Jag har nyss läst Under the Never sky och den var faktiskt väldigt bra. Men jag störde mig på slutet för att ja det kändes inte som ett slut OCH NU FATTAR JAG VARÖR, haha. Det kommer alltså en andra del... jag måste läsa den känner jag... måste! :D

 Såg om den här boken på Mimmis blogg och alltså.... WHUT!? En fjärde del? Var det bara jag som trodde att det var slut, the end, klart? Verkar som om det inte var det... nu känner jag att jag måste läsa den bara för att få reda på slutet, eftersom att det gamla slutet inte var slutet.

 Jag gillar faktiskt Lauren Oliver ganska mycket, hon är en väldigt duktig författare. Så jag tror att jag kommer läsa den här boken också i år (om jag får chansen xD).

Ja jag har inte läste den här serien men jag råkar veta att Emme, min syster, älskar serien. Så jag tror att hon kommer bli ganska nyfiken på den här samlingen av fem korta historier som handlar om.. ja jag tror det handlar om samma saker som i de andra böckerna eller att de beskriver mer eller liknande (svårt att tolka xD). I alla fall så tror jag att hon i alla fall kommer ta en titt på den och se om den verkar intressant :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar