fredag 26 september 2014

Bokmässan! Snart dags att kliva upp

imorgon idag är det dags för att åka till bokmässan (jag måste gå och sova nu (O_O) Jag ska gå upp om cirka 5 timmar! NOOOOUUUU) och både jag (Jenne) och Emme ser verkligen fram emot det. Vi har bland annat bestämmt att vi ska träffa lite människor :p Secret secret, mohahahahahhahahahu… nej men jag ska ta och skriva om det när vi kommer hem ^^

Vi ska bara vara där över lördagen eftersom vi har skola och läxor och bla bla bla… som måste fixas under söndagen. I vilket fall ska vi försöka ta bilder och sådant så att vi kan visa er hur det såg ut och vad vi gjorde och allt som har med bokmässan att göra xD

Så nu (innan jag somnar vid datorn) skriver jag god natt ^_^

2 kommentarer:

  1. Varför i hela friden berättade ingen att ni hade en bokblogg -_-

    (Det var i alla fall jättekul att träffa er x))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte kanske för att den är lite oaktiv xD Vi är för dåliga med att skriva helt enkelt :p

      (Det var roligt att träffa dig med xD)

      Radera