tisdag 16 september 2014

12 dagar till bokmässan!

Så det är bara 12 dagar kvar tills det är dags för mig och Emme att åka till bokmässan! ^_^ Det blir ju första gången och jag hoppas att vi inte tappar bort oss bland alla böcker. Det ska verkligen bli super roligt att åka dit och faktiskt få se det med egna ögon ^^


Dessutom tänkte jag berätta att jag och Emme spelade in vår andra video i förrgår (Den som innehåller våra nya saker från HPTE (tänker inte skriva ut vad det betyder, ni kommer inte få reda på det förrän om några dagar). Så jag hoppas att ni håller ögona öppna för förhoppningsvis kommer det att ske lite saker här på bloggen inom den närmaste framtiden…. eller så gör det inte det, man vet aldrig xD Haha.


Hur många ser lika mycket fram emot bokmässan 2014 som jag? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar