söndag 11 januari 2015

Så…..

Ja först och främst så vill jag bara säga att anledningen till att min del av sisterhood taggen bestog av mycket kdrama- och väldigt lite bok-relaterat är pågrund av att jag inte läser så mycket….. längre. Eftersom jag inte läser så mycket så kan jga inte på samma sätt relatera till böcker etc. Sorry. Jag håller fortfarande på med att läsa Through the Ever Night av Veronica Rossi. Jag har typ hälften av boken kvar (=_=) Sedan har jag väldigt mycket med skolan nuför tiden och har därför inte tid att läsa.

Det andra jag vill nämna är att innan nyårsafton spelade jag och Emme in en ny video :) Men den kommer nog inte komma upp på ett tag (vår andra video har ju inte ens kommit upp en -_-´). Förhoppningsvis kommer den komma upp i år i alla fall xD Men vi får se hur det blir med det. Emme ska också försöka att göra sin del av sisterhood taggen så snart som möjligt :)

Det var väll det som jag hade att berätta. Vi ska försöka att hålla liv i bloggen trots att vi inte har så mycket tid till det som vi haft förut (NOT xD).






Jenne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar