måndag 9 juni 2014

TMI-taggen~ (Jenne)

1.Vad har du på dig?
Svar: Kläder, what els? (=_=)

2.Hur lång är du?
Svar: Vet inte.... jag är längre än 150 i alla fall xD

3.Några piercingar?
Svar: Öronen ^^

4.OTP?
Svar: Anime/Manga, Koreanska pojkgrupper xD
UPPDATERING: K-DRAMAN!!!

5.Favorit TV program/serie?
Svar: Animal Planet och TV 4 Fakta är de kanaler jag tittar mest på men jag har inget direkt favo program. (The Heirs, Koizora Drama etc (orkar inte skriva alla)).

6.Favorit artist/band?
Svar: NU‛EST, BtoB, BlockB, SHINee och så vidare......

7.Någonting du saknar?
Svar: Nej det tror jag inte ^^

8.Favoritlåt?
Svar: Just nu Ring ding dong med SHINee ^^ LYSSNA PÅ DEN!


9.Hur gammal är du?
Svar: 16

10.Favoritskådis?
Svar: Två av dem är Lee Hee-Joon (spelar bland annat Ma Kang-Rim) i Jeon Woo Chi) och Kim Woo-Bin (spelar bland annat Choi Young-Do i The Heirs)

11.Favoritfärg?
Svar: BLÅ xD

12.Hög eller låg musik?
Svar: Låg musik

13.Senaste boken du läste?
Svar: Eld

14.Vad läser du just nu?
Svar: De dödas Imperium

15.Senaste programmet du såg?
Svar: K-Dramat (Koreansk drama) The Heirs


16.Favoritmat?
Svar: Jag gillar svensk-kinesisk mat (alltså den svenska versionen av det xD I Kina smakar det faktiskt inte alls som här hemma xD)

17.Place you want to visit?
Svar: Korea, Japan, Island och Nya Zeeland

18.Sista Senaste platsen du besökte?
Svar: Vet inte, mitt rum?

19.Favoritsötsak?
Svar: Popcorn (det kanske inte direkt är en sötsak... men jag gillar popcorn ^^)

20.Senaste sporten du spelade?
Svar: Jag spelar inte sport, jag sportar inte... jag ogillar att sporta xD


Så... nu ska man tagga folk, men jag har ingen lust att göra det så bye~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar