onsdag 4 juni 2014

SF-Bokhandeln i Stockholm

Yay! För ett tag sedan var jag och Emme i Stockholm och när vi ändå var där så passade vi på att besöka SF-Bokhandeln ^^ Det fanns så mycket böcker och manga! Jag trodde jag skulle dö xD Det var verkligen super mycket och det skulle ta mer än en vecka för mig att leta igenom allt och hitta vad jag skulle vilja ha :p

I alla fall när vi var där så fick jag faktiskt 4 manga böcker och en annan bok (som jag ska få senare). Emme köpte också lite böcker, dock minns jag inte vilka. Förhoppningsvis skriver hon det här någon gång (eller så får jag tvinga henne ^^).

De 4 manga böckerna jag köpte kommer alla från samma serie, eller vad man ska kalla det. Serien heter I.N.V.U och jag har för mig att den inte kommer från Japan utan från Korea... jag minns inte :p Jag har läst dem nu och jag gillar handlingen och karaktärerna väldigt mycket, synd bara att just bara de 4 första böckerna finns på svenska och inte de andra (T^T)

Ja det här blev ett ganska kort inlägg men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :p Sorry

 
(Jag äger inte bilderna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar